CONSTANTINOPLE / KING ALEXANDER (1897)

Ναυπηγήθηκε το 1897 στα ναυπηγεία F.Schichau, στο Ντάντσιχ της Γερμανίας, για την εταιρεία North German Lloyd, Γερμανική σημαία, με το όνομα Bremen. Εξυπηρέτησε τις γραμμές Βρέμη-Νέα Υόρκη και Μεσογειακοί λιμένες-Νέα Υόρκη. Χαρακτηριστικά του πλοίου: 10525 γκρος τονάζ, 525 πόδια μήκος, 60,3 πόδια πλάτος, ταχύτητα 15 κόμβοι. Δύο τσιμινιέρες, δύο κατάρτια. Δυνατότητα εξυπηρέτησης 2330 επιβατών: 230-1ης θέσης, 250-2ης και 1850-3ης θέσης επιβάτες. Ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι στις 5 Ιουνίου 1897 όταν απέπλευσε από τη Βρέμη για Σαουθάμπτον-Νέα Υόρκη. Στις 20 Οκτωβρίου 1897 ξεκίνησε το πρώτο του ταξίδι στη γραμμή Βρέμη-Σουέζ-Αυστραλία και στις 30 Ιουνίου 1900 υπέστη σοβαρές ζημιές στη Μεγάλη Φωτιά του Χόμποκεν, στο Νιού Τζέρσεϋ, όπου παρ’ολίγο να αποτελέσει ολική απώλεια. Ακολούθως, πέρασε από ανακατασκευή με αποτέλεσμα να αυξηθεί το τονάζ του στους 11570 τόνους και το μήκος του στα 550,5 πόδια. Στις 12 Οκτωβρίου 1901 επανέλαβε τους πλόες Βρέμη-Σαουθάμπτον-Νέα Υόρκη. Στις 27 Σεπτεμβρίου 1911 ξεκίνησε το 16ο και τελευταίο του ταξίδι μεταξύ Βρέμης και Αυστραλίας και στις 20 Ιουνίου 1914 ξεκίνησε το τελευταίο ταξίδι Βρέμη-Νέα Υόρκη. Την περίοδο 1914-18 παρέμεινε δεμένο. Το 1919, στα πλαίσια πολεμικών επανορθώσεων, παρεδόθη στη Βρετανία και αυτή το παρεχώρησε προς εκμετάλλευση στην εταιρεία P & O Line, Βρετανική σημαία, η οποία το έθεσε στη γραμμή Λονδίνο-Αυστραλία. Το 1921 επωλήθη στην Byron Steam Navigation Co, Βρετανική σημαία, μετονομασθέν σε Constantinople, και από τον Δεκέμβριο του 1921 τέθηκε στη γραμμή Κωνστάντζα-Κωνσταντινούπολη-Πειραιάς-Νέα Υόρκη. Στη γραμμή αυτή συμπλήρωσε οχτώ ταξίδια με επιστροφή, το τελευταίο των οποίων ξεκίνησε στις 4 Σεπτεμβρίου 1923. Το 1924 μετονομάσθηκε σε King Alexander (ίδιοι ιδιοκτήτες). Από τον Μάϊο του 1924 μέχρι τον Απρίλιο του 1925 έκανε τέσσερα ταξίδια Πειραιάς-Πάτρα-Νέα Υόρκη, ώσπου το 1929 οδηγήθηκε σε διαλυτήριο της Βενετίας, Ιταλία.