KING ALEXANDER
Ναυπηγήθηκε το 1909 στα ναυπηγεία Blohm and Voss του Αμβούργου, για την Hamburg-America Line, Γερμανική σημαία, με το όνομα Cleveland. Εξυπηρέτησε τη γραμμή Αμβούργο-Νέα Υόρκη. Χαρακτηριστικά του πλοίου: 16960 γκρος τονάζ, 589 πόδια μήκος, 65,3 πόδια πλάτος, ταχύτητα 16 κόμβοι. Δύο τσιμινιέρες, τέσσερα κατάρτια. Δυνατότητα εξυπηρέτησης 2854 επιβατών: 239-1ης θέσης, 224-2ης, 494-3ης και 1897-4ης θέσης επιβάτες. Καθελκύστηκε στις 26 Σεπτεμβρίου 1908 και στις 27 Μαρτίου 1909 άφησε το Αμβούργο στο παρθενικό του ταξίδι για Σαουθάμπτον, Χερβούργο και Νέα Υόρκη. Στις 24 Μαΐου 1913 έκανε το τελευταίο ταξίδι σε αυτή τη γραμμή και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στη γραμμή Αμβούργο, Βουλώνη, Σαουθάμπτον, Βοστώνη, μέχρι τον Ιούλιο του 1914 οπότε έδεσε στο λιμάνι του Αμβούργου για όλη τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Το 1917 επωλήθη σε Σουηδούς ιδιοκτήτες αλλά η πώληση δεν αναγνωρίστηκε μετά την Ανακωχή από τις Συμμαχικές Δυνάμεις και το πλοίο κατασχέθηκε το 1919 από το Αμερικανικό Ναυτικό, μετονομασθέν σε USS Mobile. Χρησιμοποιήθηκε σαν μεταγωγικό μέχρι το 1920 οπότε εκχωρήθηκε στη Βρετανία ως πολεμική επανόρθωση. Αυτή με τη σειρά της το ναύλωσε στην White Star Line. To 1920 το πλοίο έκανε δύο ταξίδια Λίβερπουλ-Κουΐνσταουν-Νέα Υόρκη και ακολούθως επωλήθη στην Byron Steamship Co, Βρετανική σημαία, μετονομασθέν σε King Alexander. Εξυπηρέτησε τη γραμμή Μεσόγειος-Νέα Υόρκη. Στις 18 Δεκεμβρίου 1920 ξεκίνησε το πρώτο του ταξίδι Πειραιάς-Νέα Υόρκη και στις 4 Ιουνίου 1923 έκανε το δωδέκατο και τελευταίο του ταξίδι Κωνστάντζα-Κωνσταντινούπολη-Πειραιάς-Νέα Υόρκη. Το 1923 επωλήθη στην United American Line παίρνοντας πίσω το παλιό του όνομα, Cleveland. Ακολούθως του έγιναν εργασίες προκειμένου να περάσει από το κάρβουνο στο πετρέλαιο και ταυτόχρονα ο αριθμός των εξυπηρετούμενων επιβατών μειώθηκε σε 1600 (600 θέσης καμπίνας και 1000-3ης θέσης επιβάτες). Μεταξύ Οκτωβρίου 1923 και Ιουνίου 1926 έκανε 25 ταξίδια Αμβούργο-Σαουθάμπτον-Νέα Υόρκη. Το 1926 επέστρεψε στην Hamburg-America Line, Γερμανική σημαία, και επανέλαβε τους πλόες Αμβούργο-Νέα Υόρκη. Στις 30 Αυγούστου 1931 απέπλευσε από το Αμβούργο στο τελικό του ταξίδι για Βουλώνη, Χάλιφαξ, Βοστώνη, Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Γκάλγουεη, Χερβούργο, Αμβούργο. Στη συνέχεια παρέμεινε δεμένο μέχρι το 1933 οπότε οδηγήθηκε σε διαλυτήριο του Αμβούργου.